.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه مازندران در ليست 10 دانشگاه بزرگ كشور

سرپرست دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران در ليست 10 دانشگاه بزرگ كشور قرار گرفت.

احمد احمدپور بعد از ظهر امروز در مراسم معرفي سرپرستان معاونت‌هاي دانشجويي و فرهنگي دانشگاه مازندران از تفكيك معاونت دانشجويي و فرهنگي و تبديل آن به دو معاونت دانشجويي و معاونت فرهنگي خبر داد.

احمدپور اظهار داشت: با توجه به نظر وزير علوم درباره دانشگاه مازندران و بررسي‌هاي به عمل آمده درباره ظرفيت موجود در دانشگاه، دانشگاه مازندران در ليست 10 دانشگاه بزرگ كشور قرار گرفت كه در بخش دانشجويي از دو معاونت دانشجويي و معاونت فرهنگي بهره‌مند مي‌‌شود.

وي به مسائل فرهنگي موجود در كشور و جهان اشاره كرد و با بيان اين مطلب كه با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري در سخنراني‌هاي اخير معظم له در جمع دانشجويان، اساتيد دانشگاه و نخبگان در چند ماه اخير كه اشاره ويژه به مسائل موجود در دانشگاه‌ها داشته‌اند، افزود: در دور سوم سفر رياست جمهوري به استان مازندران كه به دو بخش مهم تقسيم شده است در بخش اول نتايج و ارزيابي عملكرد سفر‌هاي دور اول و دوم و در بخش دوم بحث مسائل فرهنگي استان‌ها به ويژه استان مازندران مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه مازندران اظهار داشت: در سفر دور سوم احمدي‌نژاد، رياست جمهوري اسلامي ايران براي بخش فرهنگي استان مازندران 53 ميليارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است كه هفت ميليارد تومان آن به بخش فرهنگي دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب استان اختصاص خواهد يافت.

وي اضافه كرد: بر اساس دستور استاندار مازندران 68 درصد از اين بودجه بايد به بخش نرم‌افزاري و 32 درصد آن براي بخش سخت‌افزاري هزينه شود كه اين نشان از اهميت و توجه به بخش فرهنگي در دولت دهم است.

به گزارش فارس احمدپور در ادامه به سرمايه‌گذاري هنگفت دشمنان و تغيير رويه آنان درباره تأثيرگذاري بر جوانان عزيز اين مرز و بوم اشاره كرد و گفت: دشمنان در يكي دو دهة اخير تاكتيك‌هاي خود را براي كشورهاي در حال توسعه به ويژه جهان سوم تغيير داده و مسائل فرهنگي را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: بايد تلاش كنيم تا در سال همت مصاعف و كار مضاعف و بهره‌گيري از سيرة نبوي در امور جاري بتوانيم با برنامه‌ريزي‌هاي مدون در مقابل توطئه‌هاي آنان بهتر و بيشتر از گذشته ايستادگي كنيم و اين جز در سايه تلاش و كار بيش از پيش صورت نخواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.